Thursday, September 20, 2012

Video: Killing Bees - Are Government and Industry Responsible?


Today is just a quick link to a video. This is an interesting documentary about honeybees and their decline over the last decade. There is a stong case to be made at placing the blame at the feet of government and agriculture corporations.


From their press release:
Whether you are a beekeeper, a conservationist, an ecologist, a food-producer or a parent - please take half an hour to watch this new American video documentary about the global death of honeybees, bumblebees and other pollinators. 

This is NOT just about the death of entire bee populations around the world, it is about the potential loss of 30% of our food supply and an all-out assault on the ecosystems of the world: insects, birds, amphibians, bats, fish - everything is threatened by the global distribution of hyper-toxic, neuro-toxic pesticides being applied to over 200 million acres of corn and crops in North America alone.


4 comments:

  1. شركة نقل اثاث بالجبيل
    تعد شركة نقل اثاث بالجبيل من أعلى الشركات الرائدة في نقل العفش والاثاث بجميع إنواعه المختلفة حيث تقوم على نقل الكنب والسراير والغرف النوم المتنوعة وغرف الأطفال بالإضافة إلى نقل غرف الصالونات والسفرة والأنتريهات وغيرها من العفش واثاث المنازل كما إنها تقوم على نقل اثاث المكاتب والشركات والمؤسسات وغيرها من العقارات المختلفة حيث إنها تجنب لك مواجهتك إلى او تعرضك إلى مشاكل النقل للعفش الخاص بك وتقوم على نقله إلى المكان الذي ترغبه مع مراعاة الحرص الشديد وإتباع الأساليب الصحيحة للحفاظ على الاثاث.
    توفر لك شركة نقل عفش بالجبيل أفضل النتائج الممكنة في وصول العفش الخاص بك بالإضافة إلى إنها لديها القدرة الكبيرة في تخزين الاثاث ، كما إنها تعتمد على أقوى طاقم عمل بالشركة لها الخبرة الكبيرة في نقل الاثاث بالعناية والدقة اللازمة ولهم الخبرة في عمليات الفك والتركيب والتغليف الشاملة للأثاث حيث إنها تسعى من أجل القضاء على أي عيوب تحدث اثناء الفك أو التركيب بالطرق التقليدية.
    توفر شركة تخزين اثاث بالجبيل أسطول كبير من السيارات المتخصصة في نقل الاثاث حيث تعرف بأسم الكونتر حيث إنها تساعد في نقل العفش بكل حرض ورعاية شاملة وتحافظ عليه من العوامل المناخية المتنوعة أو من الحدوث بها أي ضرر من الأضرار أو الخدوش والكسور.
    وسيلة الاتصال بنا
    إذا كنت ترغب في هذه الخدمة فقط كل ما عليك هو التواصل معنا وسوف نإتي لك على الفور.
    https://forsan-dmm.com/company-transfer-furniture-jubail/
    https://forsan-dmm.com/company-transfer-furniture-home-in-jubail/
    https://forsan-dmm.com/furniture-storage-company-in-jubail/

    ReplyDelete
  2. i want to tank you for your topic
    Roses, an Introduction to Rose Types

    ReplyDelete